Blijf op de hoogte van onze activiteiten, ontwikkelingen in de markt, achtergronden, trends, beursdeelnames, nieuwste innovaties en randzaken! Al het nieuws vindt u hier bij Blog.
Kunnen verpakkingen met een lage (of geen) milieu-impact ook onderscheidend zijn en de consument verleiden? Strookt dit met het publieke idee van duurzaamheid en wil en begrijpt de consument dat wel? Wanneer je als merkeigenaar echt kunt aantonen dat je verpakking daadwerkelijk duurzaam en aantrekkelijk is, zou je de heilige graal wel eens in handen kunnen hebben.
Het mag wat kosten, ziet er mooi uit en is duurzaam gemaakt. Corona helpt drukkerij Vrijdag te scoren met luxe, innovatieve verpakkingen en etiketten. Lees hier het hele artikel, geschreven door Peter Scholtes, voor het ED.
Vorige maand heeft Het Financiële Dagblad hier een heel artikel aan gewijd wat gaat over het verkopen van producten waar consumenten bereid zijn een relatief hoge prijs voor te betalen. De vraag naar premium producten blijft hoog en zal naar verwachting ook in opkomende markten op korte termijn aantrekken.
De drukwerk effecten in de video met Pieter Steenaerts gaan over vellen diepdruk: Realistische metaaleffecten, dekkende en intense kleuren of RGB drukken opzwarte basis. Bekijk snel deze video en laat u inspireren.
Leanne Pieters van Loft Packaging & Design. Leanne is een van de verpakkingsontwikkelaars / designers die hebben meegewerkt aan een korte videoreeks van Vrijdag Premium Printing over drukwerk effecten. Lees het interview met Leanne en ontdek haar visie op verpakkingen.